dijous, 13 de desembre del 2012

Lectura lliure




GUIA DEL TREBALL DEL LLIBRE DE LECTURA



Portada (títol del llibre, il·lustració, dades personals (deixar marges))

Índex (no es pagina però es compta (pàgina 1)

Dades del llibre (aquesta és la pàgina 2 i és la pàgina que es comença a paginar) ( títol, autor, editorial, any de publicació, nombre de pàgines, col·lecció)

Ressenya parlar de la història llegida, quins són els personantges principals i secundaris, què passa a aquesta història, on passa la història, quan passa la història, quines coses destaquen...

Opinió personal què és el que més m'ha cridat l'atenció, quines similituts hi ha amb els personatges i jo, quines coses m'agradaria que em passassin a mi, em sent vivint aquesta història, em trobo al lloc on passa aquesta història...

Recomanació, jo recoman la seva lectura perquè per a mi ha estat... m'ha mostrat... m'ha ensenyat... he gaudit amb la seva història, amb els seus personatges... no podia interrompre la lectura...

Contraportada, en blanc

Cosit o enquadernat (grapes, fil...)

Cita:
Escriure una ressenya és escriure sobre un llibre llegit, és a dir, sobre la pròpia lectura d’aquest llibre.” M. Sánchez-Ostiz


4 comentaris: