dissabte, 1 de desembre del 2012

Cançons recital


2. Per jo i tots es ciclistes / Vostè és aquí. Antònia Font


Som jo amb sa bicicleta que faig rodar es planeta,
som jo com una fletxa si veus passar una estela,
sa calma de novembre, la mar una bassa d’oli,
només veig ties bones i morques de petroli.

Vaig esquivant pedretes, sotracs i clavegueres,
com una formigueta empenc sa geosfera,
una hora dins Angola, mitja hora Filipines,
m’odien es taxistes, ses velles peatones.

Per jo i tots es ciclistes
que amb una bicicleta fan circular ses coses,
aquesta melodia, aquestes quatre notes.

20, Abraçades són pastilles / Vostè és aquí. Antònia Font


A sa bugada hi tenc penjada mil i pico de resseca
roba de guarda- ropia,
tota sa que tens acumulada per sa meva mitja vida
que me'n queda mitja encara,
molt de suavitzant per acabar-la necessitaria.

Per ses teves abraçades jo m'he estalviat moltes pastilles,
tu me desembulles dins sa panxa es nusos de requilla,
ses pastilles que me dóna es farmacèutic en veu baixa,
ses receptes que me plany es metge de família.

27. Goril·les vestits / Vostè és aquí. Antònia Font


Avui hem d'anar a sa muntanya privada tots a combregar.
Sa roca s'obria, sonaven tambors, un goril·la vestit
a davant de sa cova.A tall de fuet mos entraven en fila
i un coro d'hipnotitzats remugava. Es simis amb torxes,
un d'ells comandava,i amb gongs i maraques de por mos sordaven.

1 comentari:

  1. gracis per pengarlo m'encanta la canzo de la bicicleta
    GRACIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina